Traffic Day 2019 - Konferencja dla e-commerce

#KONIECTEORII

Tak, mamy świadomość, że praktycznie każda konferencja wysuwa na czoło praktyków biznesów i przekonuje, że nie będzie to nieprzyjazna, akademicka forma. My jednak poszliśmy krok dalej: Traffic Day 2019, to konferencja, która w stu procentach oparta będzie o case study. Każdy najmniejszy blok tematyczny prowadzony będzie jako opowieść o sukcesie konkretnego sklepu. Co więcej, wiele tych historii opowiedzą Wam nie tylko praktycy stojący za danym zagadnieniem, ale i właściciele sklepów!

Wiosną tego roku mieliśmy zaszczyt spotkać niespełna tysiąc osób odpowiedzialnych za polski e-commerce, które odwiedziły jedną z naszych darmowych konferencji w ramach E-Commerce Sales Booster. Tam też pokazywaliśmy konkretne case studies i unikaliśmy suchej teorii. W ankietach po naszych spotkaniach, to właśnie ten fakt był głównym plusem w oczach uczestników. Dlatego Traffic Day 2019 również przyjmie formę najbardziej praktyczną jak to tylko możliwe.

Zachęcamy do zakupu biletów w bardzo przystępnych cenach.

Nigdy nie chcieliśmy zarabiać na naszych konferencjach, ponieważ nie jesteśmy firmą szkoleniową. Również w tym roku widać to podejście w cenie biletu. Poza najwyższej jakości prezentacjami i wystąpieniami oddajemy w Wasze ręce przepyszne jedzenie i nowoczesne miejsce naszego spotkania. I to właśnie ten koszt chcielibyśmy pokryć wartością biletów.

Jesteś zainteresowany większą liczbą biletów? Napisz do nas i poznaj specjalną ofertę.

konferencja

1 osoba

zagwarantowane miejsce
przerwy kawowe, lunch
materiały, gadżety

299

konferencja

2 osoby

zagwarantowane miejsce
przerwy kawowe, lunch
materiały, gadżety

539

streaming

1 komputer

indywidualny dostęp
dostęp do materiałów video po konferencji

99

Prelegenci

Na scenie zobaczycie między innymi:

7 listopada w Warszawie wystąpią zarówno praktycy i eksperci reprezentujący firmy, które aktywnie obsługują e-commerce, jak i właściciele oraz reprezentanci sklepów internetowych, którzy chcą się z innymi uczestnikami podzielić swoim sposobem na sukces.

Harmonogram konferencji Traffic Day 2019

 

Rejestracja uczestników i poranna kawa

8:30 - 9:30

1 blok prelekcji

9:30 - 11:10

Dawid Jażdżewski (Shoplyze)

Audyt w e-commerce. 20 punktów, na które trzeba zwrócić uwagę by zwiększyć sprzedaż.

Szymon Mydlarz (LADEX)

Projektowanie ścieżek użytkownika w e-commerce. Case study zbudowany na własnych doświadczeniach związanych ze sprzedażą B2B, w którą bardzo mocno włączony został kanał internetowy.

Julia Szczerbal i Dorota Narkowicz-Michalska (Traffic Trends)

Czy istnieje sprawdzony przepis na kampanie Google? Na przykładzie sklepów internetowych pokażemy jak planować kampanię reklamową i budować ścieżkę zakupową, by z tego popularnego narzędzia wycisnąć jeszcze większą sprzedaż.

Paweł Fornalski (IdoSell Shop)

Testy A/B w sklepie internetowym. Case study, które pokaże dlaczego musisz zacząć testować kluczowe zmiany w sklepie internetowym.

Katarzyna Stehlik i Jakub Kurczyński (Ceneo)

Jak odnieść sukces na Ceneo? Historia sklepu internetowego, która pokazuje w jaki sposób zarządzać swoją obecnością na Ceneo oraz jakie kroki podejmować, by regularnie zwiększać sprzedaż.

Przerwa kawowa

11:10 - 11:40

2 blok prelekcji

11:40 - 13:20

Piotr Urbaniak (Traffic Trends)

Skuteczne i nowoczesne pozycjonowanie. Jak zaprojektować usługę i na jakie akcenty położyć największy nacisk by móc liczyć na ponadprzeciętne efekty?

Mariusz Cyankiewicz (e-lakiernik)

Wpływ wpisów blogowych na sprzedaż i SEO na przykładzie działu “Porady” ze sklepu e-lakiernik.net

Joachim Synoradzki (Traffic Trends)

Content, który sprzedaje. Jak zaplanować i zrealizować kampanię contentową, która będzie budowała ruch, zaangażowanie i sprzedaż?

Maciej Paukszteło (IdoSell Shop)

Wzrost konwersji dzięki redesignowi sklepu. Case study sklepów internetowych, które zwiększyły przychody poprzez przemyślaną pracę nad estetyką i funkcjonalnością.

Mateusz Grzywnowicz (Grzywnowicz.pl)

Jak odnieść sukces sukces na ebay i amazon? Historia polskich firm podbijających zagraniczne marketplace’y!

Przerwa obiadowa

13:20 - 14:20

3 blok prelekcji

14:20 - 16:00

Wojciech Jażdżewski (IdoSell Shop)

Optymalizacja czasu ładowania sklepu internetowego. Opowiedziana historia wskaże jak pracować nad szybkością swojego sklepu i dlaczego jest to kluczowy parametr wpływający na widoczność i konwersję.

Mateusz Juja (Pomadziarz.pl)

Exit pop up – skuteczny sposób na niezdecydowanych użytkowników.

Paweł Jóźwik (Traffic Trends)

Powiadomienia i popupy. Jak kreować zaufanie, skuteczną komunikację i odpowiednie zachowanie użytkowników?

Paweł Mielczarek (vSprint) i Marcin Gawryluk

Cisza w sprzedaży na Allegro? Adoptuj pomysły na biznes od największych graczy.

Joachim Synoradzki (Traffic Trends)

Allegro Ads. Skuteczna kampania reklamowa, która pozwoli zwiększyć przychody i wyprzedzić konkurencję.

Przerwa kawowa

16:00 - 16:30

4 blok prelekcji

16:30 - 18:00

Paulina Cieślińska (Traffic Trends)

Idą Święta! Dlatego pokażemy Wam kilka skutecznych przykładów komunikacji, zwiększających zasięgi, odwiedziny i sprzedaż.

Grzegorz Bieńko i Michał Rak (Konesso)

Grywalizacja jako sposób pozwalający zwiększyć rozpoznawalność marki. Prezentacja zostanie oparta o własne doświadczenia zdobywane w ramach prowadzenia sklepu Konesso.pl

Beata Ryba (Traffic Trends)

Jak poprawić konwersję? Wskażemy nieomawiane wcześniej, ale równie skuteczne elementy wpływające na decyzje zakupowe Polaków

Krystian Dobrzycki (9design), Tomasz Pałasz (klocki.edu)….

Otwarty panel dyskusyjny z właścicielami sklepów internetowych.

 

Poprzednie edycje

Nie miałaś lub nie miałeś nigdy styczności z eventami organizowanymi przez naszą firmę i boisz się, że trafisz na spotkanie przypominające „sprzedaż garnków i pościeli”?

Spójrz na wyniki ankiet z zeszłorocznego Traffic Day:

95,9% uczestników poleca innym osobom zainteresowanym e-commerce (w tym właścicielom sklepów internetowych) udział w Traffic Day.

96,2% uczestników ubiegłorocznej edycji wyraziło chęć wzięcia udziału w konferencji w tym roku.

Mało? Spójrz, co powiedzieli o naszych spotkaniach uczestnicy wiosennej edycji E-Commerce Sales Booster:

97,7% uczestników poleca innym osobom prowadzącym sklepy internetowe udział w kolejnych edycjach.

Partnerzy i patroni

Miejsce

W tym roku zapraszamy Was do nowoczesnej i w pełni multimedialnej przestrzeni. Warszawski obiekt Digital Knowledge Village czeka na Was już od godziny 9:00!

Paulina Cieślińska

paulina.cieslinska@traffictrends.pl

tel. 539 389 539

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!